Mind your steps

Jag rakade hamna precis bredvid en rulltrappa som sa underbart ropar ut -mind your steps- varenda gang nagon gar forbi. Varenda gang... Nu har i alla fall paniken lagt sig. Jag todde ju inte att jag skulle fa ga i land for att jag inte hade visum eller utbiljett. Satt pa flyget, i fjorton timmar, och forestallde mig hur dom skulle kroppsvisitera mig. Invartes. -Mind your steps- I ett kalt litet rum medan dom korsforhorde mitt schitsofrena sinne till tarar pa obegriplig engelska. Jag sov inte sa mycket den resan. Jag har ju ingen resplan heller sa det skulle ju verkligen inte ga bra. -Mind your steps- Ensam blondin med nastan ingen packning och helt utan planer. Good luck. Det ar ju precis sanna som dom blir misstanksamma mot i dom dar realetyserierna fran flygplatser. Jag vassade till mina planer lite i ren panik. I fjorton timmar... -Mind your steps- Sa nu ar det klart. Sjalvklart var det inga problem utan bara mina nerver av rispapper som stallde till det.-Mind your steps- Ja, ja trottna nu, jag har fattat budskapet. I will mind my steps.

Kommentarer
Postat av: Ellika

Haha... Jag känner verkligen med dig. Efter allt man hade hört så var jag livrädd första gången i tullen. Men de är ju så härliga! Bara man inte skämtar för mycket:) mind your steps girl! Ta inte för många impulsiva beslut och sov inte på stranden under full moon! Drick inte för många shakes när du är själv men dansa på stranden tills solen går upp.

Puss på dig

2011-09-03 @ 15:37:24
URL: http://www.pureanddapper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0