Teach me how to doggy


Det är så annorlunda här. Vi hade medicinundervisning idag. Hur man lägger om ett brutet ben och vad man gör om alla inälvor på offret runnit ut på marken. Lärorikt. Om offret piercats med till exempel ett järnrör så kan man stoppa in en tampong för att stoppa blodflödet (inte att missta för en penis, uppmanar vår tränare oss. Humorn här är... enkel.) Där någonstans försvann engelskan och cebuanskan tog vid. Jag inser att jag missat någon övergång mellan samtalsämnen när vår tränare börjar rita en penis på tavlan och engelskan kommer tillbaka.
- So what happens is the vagina cramps and that’s how the penis gets stuck inside with all the blood. There is no way to get it out unless the girl loses conscious since this is in her brain. So what you need to do is just punch her in the head hard enough but not so hard that you give her permanent damage. In your country, Miss Kim, you would probably get a doctor to your house if you had a penis stuck in your vagina right?

Jag som aldrig funderat ut en handlingsplan för den här typen av olycka bara nickar varpå han förklarar att så gör dom inte riktigt i det här landet. Det kan dock vara en möjlig olycka på de lyxyatchs som jag ska jobba på efter det här. Män som vill ha sex och kvinnor som krampar för att dom inte vill. Kände dock att det var lite väl långsökt kanske. Lite brett.

- Jag visste redan vad en tampong var innan, viskar en av killarna i mitt öra. Jag har till och med sett en en gång. Min brors fru hade en sådan.

Jag fattar absolut ingenting. Är vi fortfarande i skolan för marin säkerhet? Samma skola där man måste ha långärmat och långbyxor för att det kan uppfattas som sexuellt provocerande annars. Det kristna konservativa landet där jag vet att de ogifta tjejerna är oskulder. Skolan där vi ber bön innan lektion och lunch? Skolan där helgon av olika slag legitimerar alla regler endast genom att visa sitt ansikte på bild bredvid de skrivna uppmaningarna. Och nu sitter jag här och får viskat i mitt öra vad en främligs brors fru hade uppstoppat i sin vagina. Jag vänder mig till en annan tjej i klassen med ett frågande uttryck. Hon har dock gömt sitt huvud i sina armar på bänken precis som de andra tjejerna. Killarna sitter däremot konsentrerat framåtvända mot läraren, ställer frågor och nickar eftertänksamt.

- Wait, I’ll just translate into English for Kim. Och jag var väldigt osäker på om jag verkligen ville höra det här.
- Carlos wondered if size really matter. What do you say? Hade jag vetat att det skulle vara ett muntligt förhör idag hade jag nog förberett mig mer. Jag försöker skratta bort frågan men får ingen med mig. Alla är knäpptysta och fokuserade på mig.
- Well you know... heh...
- It’s all in the foreplay right? Och jag nickar ivrigt, lättad over min räddning.
- Ooh, säger klassen förstående i kör.
- Like a little bit oral first and then she will get wet. Jag tittar på bilden av heliga Maria ovanför tavlan bakom läraren, tavlan som nu har en bild av en tampon och en penis som fastnat I en vagina. Med tillhörande pilar. Konstaterar att det här landet är bra annorlunda.




Liten del av min klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0